Gagi Đogani javno prozvao Slobu, pevač mu ODBRUSIO, a sad objasnio Luni zašto neće VIŠE da bude s NJOM! ŠOK! (VIDEO)

PORDŽAVAO JE NJEGOVU  PRELJUBU PRED CELIM SVETOM: Gagi Đogani javno prozvao Slobu, pevač mu ODBRUSIO, a sad objasnio Luni zašto neće VIŠE da bude s NJOM! ŠOK! (VIDEO)






Gagi Đogani javno je prozvao Slobu Radanovića, rekavši da smatra bi on ostao anoniman pevač da nije stupio u vezu sa njegovom ćerkomLunom Đogani u rijalitiju "Zadruga".

Gostujući zajedno sa Lunom  Gagi je izjavio da je Sloba popularnost stekao zahvaljujući vezi sa Lunom, kao i da bi, da je u pitanju bila neka druga devojka, i on i Kija ostali anonimni jer se oko čitave priče ne bi podigla tolika prašina.



NE PROPUSTITE: LUNA ZAVRSILA U BOLNICI. 

KLIK NA LINK OVDJE ZA VISE DETALJA.






Ubrzo je stigao i Slobin odgovor, a pevač smatra da denser nije u pravu.

- Ako on kaže da sam anonimus, onda neka bude tako. Ja sam se predstavio kroz takmičenje "Pinkove zvezde" kao pevač i imao sam nastupe pre toga, tako da su ljudi već znali za mene... To je glupost - rekao je Sloba....


NASTAVAK CITAJTE NA STRANI 2.

Strana 2







Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…