KAKVU IGRU IGRA? Sloba ponovo pokušao stupiti u kontakt sa Kijom, ona mu odbrusila: TO NOSI KOD LJUBAVNICE! (VIDEO)

Kija i Sloba ušli su u kući tokom trajanja žurke da malo nešto prezaloguje. Bili su raspoloženi, čak su se zafrkavali, a u jednom trenutku su se i "zakačali".






- To nosi kod ljubavnice, bivše ljubavnice - rekla je Kija, misleći na hranu.
- Ja nemam ljubavnicu. Ja sam oženjen, nemam nikog. Jedino si mi ti aplaudirala - odbrusio joj je Sloba.
Kija je provocirala Slobu, a u jednom trenutku čak mu je rekla da će ustupiti Slobi svog advokata za razvod.
- Ja nemam para za advokata - rekao je Sloba.
- Ustupiću ti ja mog - rekla je Kija.
Pogledajte snimak:
(Telegraf.rs)




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…