Takmičari progovorili o s*ksu na ZOI-ju: U Olimpijskom selu se gubi i nevinost!

Američki olimpijci progovorili su o s*ksu u Olimpijskom selu, a njihovi odgovori vjerovatno neće nikoga iznenaditi.
\
Džon Dejli (John Daly) odmah je potvrdio:
- Naravno da se događa. Nevjerovatno zgodni sportaši sa savršenim tijelima i u uskim helankama. Naravno da će biti s*ksa! Zar ste očekivali nešto drugačije?
- Na prethodnoj Olimpijadi sam prvi put otkrila Tinder. I bilo je savršeno mjesto za isprobavanje, jer su oko mene bili samo najzgodniji Olimpijci - komentirala je snouborderica Džejmi Anderson (Jamie).
Skijašica Loren Ros (Laurenne Ross) samo je odgovorila:
- Poš**ila sam se sa svima.
Drugi su spomenuli da se u Olimpijskom selu gubi i nevinost, a među američkim sportašima bilo je i onih koji ne baš uvjerljivo tvrde da su u sretnoj vezi i ne znaju ništa. 
(Avaz)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…