ISPOVEST: Udata sam i svideo mi se jedan decko koji je mladji od mene 20 godine, on je sinov drug, mada nije nista preterano lep, ali ima to nesto sto me bas privlaci…

Udata sam i svideo mi se jedan decko koji je mladji od mene 20 godine, on je sinov drug, mada nije nista preterano lep, ali ima to nesto sto me bas privlaci, a nije ni fizicki izgled, ni ponasanje.. Ne znam sta je u pitanju, kad smo počeli razgovor jako sam dobila želju za se*som, čak sam ga provocirala rečima, pitala ga da li ima devojku kakav mu je sek*sualni život ali tek kada smo poceli da se dopisujemo na fb imala sam osecaj kao da ga poznajem dugo, ispricala sam mu neke stvari koje nisam nikome pre čam sam zaboravila da sam udata da imam dete i kontam da bi nam bilo lepo u vezi, medjutim on je prestao da se javlja i ne odgovara na poruke…

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…