ISPOVEST: Trudila sam se u se*su, davala sebe preko max samo da me odvede u Nemačku…

Zahvaljujem se svom zgodnom telu jer smuvala sam decka iz imucne porodice. Trudila sam se u se*su, davala sebe preko max samo da me odvede u Nemačku. Sin je imucnijih roditelja a ja ćerka roditelja sa sela. Radila sam u firmi njegovog oca te padnem u ocima njegovog oca i desila nam se je*ačina u hotelu. U Njemackoj smo skoro 7 mj a veza nam traje godinu i po… njegov otac je smrtno zaljubljen u mene. Volim ja njegovog sina vise nego samu sebe, ali pored njegovog oca osecam se sigurnije… Juce smo pricali i shvatila sam da mi zeli reci da nam ne ide kao ranije… Hoce raskida ali ne smem da pozurujem dok ne okoncam vezu sa ocem sve u svemu mi se krijemo i gajim posebne emocije prema njemu. Njegov sin je mlad i neiskusan, sa njegovim ocem osecam se kao prava zena.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…