ISPOVEST: Tatin prijatelj (naš komšija) brine o meni, pomaže mi da se presvučem…

Imam 17 godina. Slomila sam nogu i sad sam u gipsu. Ja nisam imala pojma da ovoliko dosadno u zivotu moze biti. Sedim u četri zida i čamim, medjutim roditelji su na odmoru i još ne znaju za povredu. Tatin prijatelj (naš komšija) brine o meni, pomaže mi da se presvučem, juče sam dozvolila da me hvata za guzu jer je previše dobar za mene, kad mi je bilo najteže jedini je bio uz mene. Možda je glupo što je tatino godiše ali niko ne razume koliko je meni lepo sa njim. Znam, reci cete da nisam normalna itd…

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…