ISPOVEST: Ja sam zena koja se ponekada vidjam sa bogatim covekom od 50 i tako vise godina i naplacujem mu debelo za s*x…

Ja sam zena koja se ponekada vidjam sa bogatim covekom od 50 i tako vise godina i naplacujem mu debelo za s*x… Udata sam, muz sterilan radi u elektro moravi. U poslednje vreme poceo da sumnja u mene garderobu koju vidja na mene nije kupljena od njegovih para, zaradila sam na matorca koji balavi na moje medjunozje svojim masnim ustima…. povraca mi se kad pomislim na koji nacin zaradjujem onda otvorim ormar i svatim da imam savrsen posao. Moj dragi muz kad radi trecu smenu njegova draga zena zadovoljava matorca…

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…