ISPOVEST: Radim u firmi i imam jako malu platu. Kada je šefica otšila do toaleta ja sam krišom…

Radim u firmi i imam jako malu platu. Kada je šefica otšila do toaleta ja sam krišom uzeo njen telefon i poslao poruku na moj broj “ljubavi dođi kod vrtića, čekam te” i sad je imam na zubu. Tražim joj da spava sa mnom i da mi daje veću platu ili ću otići kod njenog muža i pokazati poruku. Inače šefica prelijepo izgleda, jedina mana što je mnogo glupa. Priča se u firmi kako spava sa svima i sad sve više vjerujem u to.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…