ISPOVEST: Posle godinu dana predivne veze moj suprug je saznao da je sterilan…

Posle godinu dana predivne veze moj suprug je saznao da je sterilan. Terao me je od sebe i hteo je da raskinemo. To mi nije padalo na pamet! Takvog supruga sam oduvek mastala da cu pronaci. Zelela sam da se vencamo po cenu da nikada nemamo decu. Kada se malo smirio i video da nemam nameru da odem od njega, predlozio mi je da uzmem tudju spermu za vestacku oplodnju na donorsku oplodnju. Rekao je: “Dete ce biti nase i ja cu mu biti najbolji tata!”. Venacali smo se i od tada je proslo 4 godine. U Srbiji je jako tesko boriti se sa sterilitetom. Ne postoji zakon koji odobrava banku sperme. Posle svih problema mi se jos vise volimo. Sterilitet je tabu tema na Balkanu i neka svi parovi znaju da nisu sami. Previse ljudi ima problem i o tome se cuti. Skupili smo novac i na jesen idemo u Makedoniju na oplodnju. Drzite nam palceve!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…