ISPOVEST: Ove što kukaju jer su trudne očito ne vide one pozitivne strane, npr. muž slobodno svršava u…

Ove što kukaju jer su trudne očito ne vide one pozitivne strane, npr. muž slobodno svršava u mene a ja otpuštena jer ne brinem da ću zatrudnjeti, ne moram uvlačiti stomak već ga ponosno ističem, jedem šta mi se prohtije, odmaram kad mi se odmara itd. i sve to jer sam trudna i može mi se.Svesna sam da vecinu stvari koje sam ostvarila u zivotu su zbog mog izgleda, a ne licnog rada/truda. Znam to oduvek. Svesna sam svog izgleda i koristim ga gde god mogu kao adut, sto verujem da svi ljudi rade sa svojim adutima. Spremna sam i da flertujem i dam laznu nadu zarad svog interesa (ako je nesto bitno, ne za bilo kakvu glupost). Iskreno ne kajem se, niti se osecam lose sto to radim jer to rade svi koji su u mogucnosti.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…