ISPOVEST: Moj tata je obični parazit koji nikada nije radio, nikada nije zaradio ni jedan euro i sve je bilo na mami koja je i zarađivala i radila kućanske poslove…

Moj tata je obični parazit koji nikada nije radio, nikada nije zaradio ni jedan euro i sve je bilo na mami koja je i zarađivala i radila kućanske poslove. Međutim ni akva nije bila dobra te je tata kada god bi se napio OD NJENIH PARA ljubomoru iskazivao batinama. Kako pamtim kao klinac tata je tukao mamu. U glavi su mi odzvanjali zvukovi plača, vriske, udaraca… Nerijetko sam i ja dobijao batine, pogotovo je to postalo često kada sam kao klinac pokušavao da zaštitim mamu. Kako sam postajao stariji sve mi je više bilo čudno što mama sve o trpi, mislio sam zbog mene. Neki dan kada sam se vratio iz grada zatekao sam poznatu scenu, mama plače, tata se pijan iživljava. Prišao sam mu i pokušao da odvojiti, a on mi je rekao MAJMUNČINO IZLAZI NAPOLJE DOK TI NISAM POLOMIO SVE KOSKE… Tada sam ga bez razmišljanja udario glavom i oborio na patos. Počeo sam mu vraćati za sve, kao da sam bio u nekom transu, a u jednom trenutku sam samo začuo mamin glas negdje u daljini, a bila je pored mene, toliko sam bio van sebe… PRESTANI, PRESTANI, MOLIM TE… Epilog svega, uništio sam mu vilicu, evo prikovan je za krevet, i jede i piije i piša na slamčicu i nije mi ga žao, jedino što mi smeta je moja mama koja bukvalno igra oko njega, služi ga, govori LJUBAVI BOLI LI TE… Bukvalno mi se povraća. Imam 18, završio sam srednju i nakon svega ovoga odlučio sam da pokušam da odem u neku drugu zemlju, da ih oboje ostavim, vjerujte što dalje to bolje, kada bih otišao nikada se više ne ih vratio. Da li je normalno da 20 godina trpiš maltretiranje od čovjeka i da nakon svega tu osobu voliš, a očigledno moja mama voli tatu bez obzira što je tuče kada god stigne. Možda ja nisam noramalan?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…