ISPOVEST: Leto 2016 desavanje u Budvi. Na letovanje sam isao sa zenom i njena sestra sa muzem…



Leto 2016 desavanje u Budvi. Na letovanje sam isao sa zenom i njena sestra sa muzem. Imali smo odvojene apartmane ali jednog dana dok sam se tusirao moja zena je primetila da njena sestra gleda kroz kljucaonicu kako se kupam. Jednom je cak i upal ja sam se naravno pokrio.Imala sam dugu i komplikovanu vezu (3godine), i evo već 3 godine od tad pokušavam se skrasiti, naći srodnu dušu, ali ne da mi se, ili ja povrijedim dečka jer mi nije dovoljno stalo, ili obrnuto, ili se nešto ispriječi između. Plašim se da više nikad neću voljeti a da to bude uzvraćeno istom mjerom, plašim se da ću ostati sama i nesretna.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…