ISPOVEST: Imam muža koji puno radi i dvoje male dece. Pre nekog vremena sam upoznala jednog dečka koji moze sin da mi bude…

Imam muža koji puno radi i dvoje male dece. Pre nekog vremena sam upoznala jednog dečka koji moze sin da mi bude, kojem sam odmah dala do znanja da sam nedostupna i koji se ponašao na primeren način – prijateljski. Problem je što je on napaljeni klinac, očima me guta, kada me sretne u gradu tako slatko me gleda, persira mi sa “tetom” tako me raznezi da bi mu dala, ja ga ne mogu izbaciti iz glave. Korim samu sebe, izbegavam mesta gde bih ga mogla sresti, samo da prođe. Ali ne prolazi. Zašto?! Bila sam sigurna da je moj muž stvoren za mene. Verojatno i je, samo sam malo zapostavljena… Kako ga bilo, borim se i boritću se sama protiv sebe jer moja porodica ne zaslužuje ovo što se odvija u mojoj glavi.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…