ISPOVEST: Imala sam 21 godinu kada sam upoznala prelijepog cigu. Sutradan smo izasli na kafu, te se vec u kaficu poceli ljubit. Nakon kafe sjeli smo na klupu na setalistu. Tu mi je stavio ruku izmedju nogu i trljao je

Imala sam 21 godinu kada sam upoznala prelijepog cigu. Sutradan smo izasli na kafu, te se vec u kaficu poceli ljubit. Nakon kafe sjeli smo na klupu na setalistu. Tu mi je stavio ruku izmedju nogu i trljao je preko pantola. Ja sam lagano spustila ruku na ku*ac i stiskala ga, hvatala jaja. Medjutim, kako su ljudi prolazili, mi smo morali sklanjat ruke. Pozvao me da sutradan dodjem kod njega, sto sam prihvatila. Sutradan me je cekao na stanici. Njegov stan je bio u blizni. Usli smo u dnevnu sobu i dok sam ostavljala torbu uhvatio me je za si*e i poceo ljubit. Ljubeci me, odvukao me je u spavacu sobu. Bacio me je na krevet i poceo je lizati, sisati i grickati moje bra*avice. Sva sam bila vla**a i spremna za njega. Poceli smo skidati jedno drugo. Ubrzo je osvanuo njegov ku*ac. Nije bio velik, ni debeo pa sam se zabrinula da cu ostat nezadivoljena. Bez puno predigre gurnuo ga je u mene, te je poceo skakati. Uvijek sam voljela intenzivno je*anje, tako da mi je jako godilo. Je*ali smo se tako jedno vrijeme i bila sam sretna jer je tehnicar pravi. Onda je rekao da se popnem na njega i da ga jasem. U toj pozi mi je stiskao si*e i stenjao glasno. Nazalost nije dugo izdrzao i svr**o je. Mislila sam da je kraj, medjutim njegov k**cic se nije spustio. Odmah je bio spreman za nastavak. Okrenuo me je na stomak i jako j*bao s ledja, dok mi je gurao prst u gu*u. To mi je godilo pa je odlucio da izvadi ku*ac iz moje pi*ke i prebaci ga u gu*u. Na pocetku sam se opirala, ali on nije odustao. Na kraju sam shvatila da je bolje da se opustim i da ga zadovoljim. On ga je stavio u g**u do kraja, te me je i tako je*ao. Svr*io mi je u gu*u te sam otisla da se istusiram. Pozvao me je onda da sjednemo u dnevnu sobu i da gledamo utakmicu. Buduci da mi je pruzio mnogo zadovoljstva (iako nisam sv**ila) odlucila sam ga skinuti i pusiti mu dok glrda utakmicu. Cim je pao prvi gol njegovog kluba svr*io je. Bio je jos par dana moj je*ac, ali sam se zasitila malog ku*ca.…

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Ja sam osoba koja mozda malo cudno zvuci ali obozavam sex.

VOJVODA, 50 RADIKALA, 100 NOVINARA I 1.000 POLICAJACA: Ovo danas niko nije video... Hrtkovci iz ugla reportera Kurira! Šešelj se javio policajcima, pa OTIŠAO NA PEČENOG VOLA!

ISPOVEST: MOJA MAMA BRANKA RADI KAO PROFESORICA, IMA 45 GODINA A SVI BI JOJ DALI 35, SINOĆ…